טקסט הודעת פורום
| 2/22/2008 11:14:00 PM |
|
נושא: יש לך כמה איזורים תאריך: 2/22/2008 11:14:00 PM
מחבר/ת: לואי ע
מסלול בנחל הירקון עד ראש העין וחזרה יש לך גם ביער ראש העין בכיוון נווה אפק ואם אתה רוצה סנגלים וקטעים תכניים אז אתה מוזמן לחורשים שזה ממש לא רחוק ממך
|
חזרה לפורום |
|
|