טקסט הודעת פורום
| 2/23/2008 4:15:00 PM |
|
נושא: גניבת אופנים בקפה ארומה נמל ת"א תאריך: 2/23/2008 4:15:00 PM
מחבר/ת: haim reznik
ביום שישי ה 15.2.08 אחה"צ נגנבו אופני ספשלייז אייפיק דיסק בצבע אדום מאובזרות בקרניים ספידומטר ונרתיק כלים ראו הוזהרתם מהמקום הזה
|
חזרה לפורום |
|
|