הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/23/2008 7:54:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  רומן א עם תוכן  לא, הפעם לא
נושא: לא, הפעם לא תאריך: 2/23/2008 7:54:00 PM
מחבר/ת: רומן א

היום הייתי בחורשים ורכבתי כ-3 שעות והכk היה בסדר, בצהוריים נסעתי לעבודה ובדרך קפצתי מדרגה של קצת יותר ממטר ואז בנחיתה הכל נישבר, אוזן עקומה, כלוב גמור וכמובן שפיץ שבור בגלגל ושמיניה בגלל שהמעביר נכנס לגלגל. :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :(( :((


חזרה לפורום