הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/23/2008 8:21:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  לואי ע עם תוכן  אתמול
נושא: אתמול תאריך: 2/23/2008 8:21:00 PM
מחבר/ת: לואי ע

בירידה מסינגל בחורשים נכנסתי בגלגל הקדמי למין מכתש קטן בסלעיה ממש ברוחב של הצמיג ושכחתי מהמעביר ושהגלגל האחורי נכנס נתקע המעביר נפל לי הלב ראיתי שהמעביר נכנס לתוך הגלגל פרקתי את הגלגל האחורי במעביר ושחררתי אותו ולמזלי לא שברתי כלום לא אוזן ולא מעביר של סראס [יחסית יקר] לא מזמן שברתי שיפטר שעלה לי ביוקר רומן נראה לי שרוב הסנגלים בחורשים מתקדם + אם אני לא טועה רכבתי בבן שמן וזה ממש לא מתקרב ברמה לסנגלים בחורשים מה דעתך על הנושא? :((


חזרה לפורום