הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/23/2008 10:34:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  לואי ע עם תוכן  אם אני לא טועה רומן
נושא: אם אני לא טועה רומן תאריך: 2/23/2008 10:34:00 PM
מחבר/ת: לואי ע

נראה לי שאתה נוחת מהקפיצה אחרי 6 מטר אפילו 8 מטרים אני זוכר שנחתי ממש בתחילת הנחל לא הסכמתי שחבר יקח מצלמה כי היתי בטוח שתהיה התרסקות אחרי שעברתי את זה התרסקתי בקפיצת אורבן טפשית שחטפתי מקה ישר לעצם הזנב עד עכשיו אני סוחב כאבים איתי אבל לא נורא :((


חזרה לפורום