טקסט הודעת פורום
| 2/24/2008 4:35:00 PM |
|
נושא: אתה צריך קודם כל לרכב בשטח תאריך: 2/24/2008 4:35:00 PM
מחבר/ת: גיא נ
לא על כביש כמו שזה נישמע בתגובה שלך. תיסע בשטח,תבחר סגנון רכיבה, תברר על מסלולים ותצא לרכב. לאט לאט הניסיון שלך יגדל ותירכב טוב.
|
חזרה לפורום |
|
|