טקסט הודעת פורום
| 2/26/2008 1:02:00 PM |
|
נושא: תופעה מוזרה....? תאריך: 2/26/2008 1:02:00 PM
מחבר/ת: כפיר סימן טוב
בזמן האחרון לאחר שעת רכיבה אני מרגיש הירדמות בכפות ידיים הרכבתי אפילו קרניים כדי לשנות תנוחת אחיזה זה קצת עוזר אבל לא מפסיק יש למישהו הסבר מזה התופעה הזו? תודה מראש.
|
חזרה לפורום |
|
|