טקסט הודעת פורום
| 2/26/2008 1:57:00 PM |
|
נושא: כנס תאריך: 2/26/2008 1:57:00 PM
מחבר/ת: לואי ע
היתה לי אותה תופעה כמעט שנה רכבתי בזנב קשיח ויד ימין שלי היתה ממש נרדמת אחרי שעה או יותר שעברתי לשיכוך מלא לא יצא לי לרגיש את זה אולי בגלל שיניו בזווית הראש שאתה מקבל מאופני שיכון
|
חזרה לפורום |
|
|