טקסט הודעת פורום
2/26/2008 7:36:00 PM
אייל טבוסי
HERO X6 2007
נושא:
HERO X6 2007
תאריך:
2/26/2008 7:36:00 PM
מחבר/ת:
אייל טבוסי
האם הם מתאימות לרכיבה במקומות כמו בארי רעים איך הם בעליות ממושכות
חזרה לפורום