הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/26/2008 7:36:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אייל טבוסי עם תוכן  HERO X6 2007
נושא: HERO X6 2007 תאריך: 2/26/2008 7:36:00 PM
מחבר/ת: אייל טבוסי

האם הם מתאימות לרכיבה במקומות כמו בארי רעים איך הם בעליות ממושכות


חזרה לפורום