טקסט הודעת פורום
2/27/2008 12:18:00 AM
כפיר סימן טוב
אני לא מספיק מקצועי
נושא:
אני לא מספיק מקצועי
תאריך:
2/27/2008 12:18:00 AM
מחבר/ת:
כפיר סימן טוב
כדי לשים לב כי לי זה נראה בסדר אבל אולי חוות דעת של מישהו מקצועי יותר תעזור
חזרה לפורום