נושא: הם יכולים לעשות הכל תאריך: 2/27/2008 10:23:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
אבל היעוד האמיתי שלהם הוא פרירייד או AM אגרסיבי. הדיווש יעיל, הזויות לא קיצוניות מדי (זוית ראש 69, מיקום נוח מעל הקראנק), אבל הם כבדים יחסית לXC, והמהלכים ארוכים.
בבארי אין לך צורך בנתונים האלה. סדרת ה"שיפט" של הארו דומה מאוד בחלק מהנתונים, אבל מיועדת לAM רגוע יותר. גם בעליות ארוכות הם יהיו יותר נוחים.
אם אתה רוצה גם פרירייד - קפיצות, דרופים, ירידות מהירות ברכיבה אגרסיבית - הם נותנים תמורה למחיר שקשה למצוא באופניים אחרים.
|