טקסט הודעת פורום
| 2/28/2008 6:48:00 PM |
|
נושא: איך מסמנים אופניים? תאריך: 2/28/2008 6:48:00 PM
מחבר/ת: איתי ארבל
:) שלום! יש לי אופניים חדשות, ורציתי לדעת איך אני יכול לסמן אותך, ושבמקרה של גנבה ומישהו מוצא אותם הוא יוכל להחזיר לי?
תודה, איתי
|
חזרה לפורום |
|
|