הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

2/28/2008 6:48:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתי ארבל עם תוכן  איך מסמנים אופניים?
נושא: איך מסמנים אופניים? תאריך: 2/28/2008 6:48:00 PM
מחבר/ת: איתי ארבל

:) שלום!
יש לי אופניים חדשות, ורציתי לדעת איך אני יכול לסמן אותך, ושבמקרה של גנבה ומישהו מוצא אותם הוא יוכל להחזיר לי?

תודה,
איתי


חזרה לפורום