טקסט הודעת פורום
| 2/28/2008 7:13:00 PM |
|
נושא: לתומר תודה על המידע ...... תאריך: 2/28/2008 7:13:00 PM
מחבר/ת: כפיר סימן טוב
ההירדמויות קורות רק בזמן רכיבה ובערך לאחר שעת רכיבה לפי מה שהבנתי וניראה לי זה כיוון תנוחת רכיבה אני לא נוטה להירדמוית כאלה וגם לא היו בעבר אני יצור קשר אם אלעד לבדיקה ותודה על ההסבר
|
חזרה לפורום |
|
|