נושא: איתן היום ערכתי נסיון תאריך: 2/28/2008 7:58:00 PM
מחבר/ת: לואי ע
יש לי לכל כיוון 17ק"מ יצאתי בהקדם שעה מיצאתי באוטו לקלח לי 50 דקות צריך לציין שהרבה זמן אבדתי שהכבישים השתלבו צמתים מאוד גדולים כמו צומת קסם וצומת ירקון פחדתי מאוד מדרך חזרה כי 5 ק"מ אחרונים כולם עליה כמעט בחזרה גם 55 דקות מאוד נהניתי למרות אופניי שטח דיי אגרסיביות וכבדות רק מה שמפחיד זה לנסוע בשוליים של הגביש הרבה נהגים חולמים בנהיגה ואני ממש לא סומך על הנהגים שיראו אותי לקחתי איפוד זוהר אולי אעשה את זה פעמיים בשבוע :suss:
|