נושא: אוזניים של PILO,בהמשך לת´רד הקודם. תאריך: 2/29/2008 3:43:00 PM
מחבר/ת: יונתן ב
שלום, אז קניתי אוזן להחליף את זאת שעיקמתי, למוכר היה רק כאלה של PILO. היא עשויה מאלומיניום 6061, בניגוד ליציקה ממנה עשוי החלק המקורי. האם זה נחשב לאוזן "מחוזקת" והאם להישאר איתו או לחפש אוזן יצוקה כמו זאת המקורית?
שוב, תודה מראש
יונתן
|