טקסט הודעת פורום
2/29/2008 10:19:00 PM
אלי אהרוני
שאלה נוספת בעניין מוליך כבל הילוכים
נושא:
שאלה נוספת בעניין מוליך כבל הילוכים
תאריך:
2/29/2008 10:19:00 PM
מחבר/ת:
אלי אהרוני
האם יש מוליך כבל דק?
מה עושים בעניין החיבורים הקבועים שמרותכים על שלדת האופניים?
חזרה לפורום