נושא: אני חושב שיש סיבה לכבל חשוף... תאריך: 3/1/2008 11:43:00 AM
מחבר/ת: אריאל הרים
אני לא חושב שחברות אופנים שמוכרות במחירים של אלפי שקלים יחסכו על צינוריות בפחות מ 100 שקל.
יש לזה כניראה סיבה הגיונית בכל מקרה יש לך בשילדה מקומות שבהם צריך לעבור המוליך ואני לא מצליח לחשוב על דרך מקורית להעביר אותו דרך אותם חורים....
למה זה מפריע לך ? הדבר היחיד שאתה צריך לעשות אחרי שטיפה שהרבה מים פגעו בזה: להוריד את המים ולעבור על הכבלים עם בד משומן.... אני לא החלפתי כבלים כבר שנה מאז שאני עושה את הטריק הזה
|