הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/2/2008 2:05:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  גם לי לא ברור העניין הזה
נושא: גם לי לא ברור העניין הזה תאריך: 3/2/2008 2:05:00 PM
מחבר/ת: איתן ברמן

וגם אני החלפתי בכל האופניים שהיו לי, וממליץ לחברים לעשות כך.
אין ספק שבתנאים מאובקים אורך החיים של הכבלים והמובילים ארוך לאין שיעור, והאמינות גדלה מאוד.
בדגמים רבים של אופני קצה ואופני בוטיק יש תושבות למובילי כבלים רציפים, מה שמדגיש את התהייה - סביר להניח שהיצרנים האלה מתקמצנים אפילו פחות על מובילי הכבלים, מה גם שעם אפילו לא משלמים עליהם...

באופניים שיש לי היום התושבות מיועדות למובילי כבלים רצופים, אבל בזוגות קודמים שהיו לי קדחתי ללא היסוס (אם כי בזהירות) את התושבות המקוריות כך שאפשר יהיה להשחיל דרכן מובילים. במובן מסוים זה עוד יותר טוב מתושבות יעודיות, משום שאין צורך באזיקונים או קומבינות אחרות, ואין מצב שהמוביל בורח ממקומו.
אם זה נעשה בצורה מדויקת ומקצועית, ולא מפריע לסחירות של האופניים, משום שגם רוכבים שלא חשבו על זה קודם מבינים את היתרונות.

בהצלחה


חזרה לפורום