טקסט הודעת פורום
3/2/2008 5:53:00 PM
bony mrom
שלום, אני מתחרה במשגב בשבת הקרובה וישלי בעיית הגעה
נושא:
שלום, אני מתחרה במשגב בשבת הקרובה וישלי בעיית הגעה
תאריך:
3/2/2008 5:53:00 PM
מחבר/ת:
bony mrom
אשמח לתפוס טרמפ ממי שמגיע מאזור כרמיאל
אני גר בכרמיאל!
בתאריך 8.3.08
שעה 7:00 : :confused: :o
חזרה לפורום