הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/2/2008 5:53:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  bony mrom עם תוכן  שלום, אני מתחרה במשגב בשבת הקרובה וישלי בעיית הגעה
נושא: שלום, אני מתחרה במשגב בשבת הקרובה וישלי בעיית הגעה תאריך: 3/2/2008 5:53:00 PM
מחבר/ת: bony mrom

אשמח לתפוס טרמפ ממי שמגיע מאזור כרמיאל

אני גר בכרמיאל!

בתאריך 8.3.08
שעה 7:00 : :confused: :o


חזרה לפורום