הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/3/2008 12:27:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  צחי אקהאוס עם תוכן  דגמי ספשלייזד 2008
נושא: דגמי ספשלייזד 2008 תאריך: 3/3/2008 12:27:00 AM
מחבר/ת: צחי אקהאוס

האם למשהו יש מושג מדוע מצמן לא מביאים זה מספר חודשים דגמי ספשלייזד 2008 (לפחות חלקם)? אני ממתין כ-3 חודשים ל-Enduro SL Expert בשבילי ו-Myka FSR לאשתי ולא הגיע כלום?! :confused:


חזרה לפורום