טקסט הודעת פורום
| 3/3/2008 12:27:00 AM |
|
נושא: דגמי ספשלייזד 2008 תאריך: 3/3/2008 12:27:00 AM
מחבר/ת: צחי אקהאוס
האם למשהו יש מושג מדוע מצמן לא מביאים זה מספר חודשים דגמי ספשלייזד 2008 (לפחות חלקם)? אני ממתין כ-3 חודשים ל-Enduro SL Expert בשבילי ו-Myka FSR לאשתי ולא הגיע כלום?! :confused:
|
חזרה לפורום |
|
|