הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/3/2008 6:51:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  אני בטוח שלמצמן יש מושג....
נושא: אני בטוח שלמצמן יש מושג.... תאריך: 3/3/2008 6:51:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

לפני כארבעה חודשים שמעתי שבשנת 2007 היו בעיות עם האנדורו החדשים, בעיקר עם הבולמים הלא שגרתיים שלהם, ועצרו את השיווק כמעט בכל העולם.
דגמי 2008 אמורים להיות נקיים ממחלות הילדות ההן, והובטח שהמשלוחים בדרך לארץ.

אני מניח שהזמנת. הם נותנים לך הערכת זמן?
אם כן, והם לא עמדו בה - מה התירוץ שלהם?




חזרה לפורום