הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/5/2008 2:16:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  רומן ל עם תוכן  האם AVID BB-5 מכאנים טובים?
נושא: האם AVID BB-5 מכאנים טובים? תאריך: 3/5/2008 2:16:00 PM
מחבר/ת: רומן ל

האם AVID יותר טוב בעצירה מ-TEKTRO AURIGA COMP הידראולי?

פשוט אצלי מעצור קידמי הידראולי הלך וצריך להחליף, אז חשבתי להחליף למכאני, יותר קל לתחזוקה שותפת ולתיקונים.

תודה לעונים.


חזרה לפורום