טקסט הודעת פורום
| 3/5/2008 2:16:00 PM |
|
נושא: האם AVID BB-5 מכאנים טובים? תאריך: 3/5/2008 2:16:00 PM
מחבר/ת: רומן ל
האם AVID יותר טוב בעצירה מ-TEKTRO AURIGA COMP הידראולי?
פשוט אצלי מעצור קידמי הידראולי הלך וצריך להחליף, אז חשבתי להחליף למכאני, יותר קל לתחזוקה שותפת ולתיקונים.
תודה לעונים.
|
חזרה לפורום |
|
|