הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/6/2008 9:31:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יוס י עם תוכן  כן
נושא: כן תאריך: 3/6/2008 9:31:00 PM
מחבר/ת: יוס י

אני לא יודע אם יותר טובים מהטקטרו ההידראוליים אבל בתור מכאניים הם טובים.
מאז שהחלפתי להידראולי לא ממש הייתי צריך תחזוקה שוטפת או תיקונים, כך שזה לא שיקול משמעותי ביום יום.



חזרה לפורום