הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/7/2008 12:33:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  רומן ל עם תוכן  תודה יוסי
נושא: תודה יוסי תאריך: 3/7/2008 12:33:00 PM
מחבר/ת: רומן ל

בסופו של דבר הייתי צריך להחליף את הבראקס הקידמי, אז לקחתי מערכת AVID BB-5 מכאניים.
עצירה טובה מאוד ובהחלט מספקת אותי, הייתי אומר שאפילו עצירה בדגם הזה לא נופלת מAURIGA הידראולי.



חזרה לפורום