טקסט הודעת פורום
| 3/7/2008 12:33:00 PM |
|
נושא: תודה יוסי תאריך: 3/7/2008 12:33:00 PM
מחבר/ת: רומן ל
בסופו של דבר הייתי צריך להחליף את הבראקס הקידמי, אז לקחתי מערכת AVID BB-5 מכאניים. עצירה טובה מאוד ובהחלט מספקת אותי, הייתי אומר שאפילו עצירה בדגם הזה לא נופלת מAURIGA הידראולי.
|
חזרה לפורום |
|
|