הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/7/2008 6:56:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אורי ליבוביץ עם תוכן  המלצה על חנות
נושא: המלצה על חנות תאריך: 3/7/2008 6:56:00 PM
מחבר/ת: אורי ליבוביץ

קניתי היום אופניים חדשים בחנות "האופן" באור יהודה. קיבלתי שם יחס חם וסבלני. חנות מקצועית מאוד עם מבחר ענק וידע של המון שנים. מדובר באיש מאוד אמין שמנהל אותה והוא היה איתי כל הזמן והסביר לי הכל. יש שם אווירה מאוד טובה של חנות אופניים של פעם אבל מקצוענות וידע חדשים לגמרי.
המחיר של אופניים כמו שקניתי הוא 8300 אבל עכשיו הוא רוצה שהחנות שלו תמכור רק אופניים של 4 חברות ולכן הוא עושה מכירה רצינית ומכר לי אותן ב6000 שקל.
היה לי מאוד חשוב לפרסם כאן את הביקורת החיובית כי אני חושב שבאמת מגיע לו.


חזרה לפורום