הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/7/2008 10:55:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שלמה גרטמן עם תוכן  גש לקובי היבואן
נושא: גש לקובי היבואן תאריך: 3/7/2008 10:55:00 PM
מחבר/ת: שלמה גרטמן

יעשה לך טיפול ובלידיניג וצא עם ברקסים כמו חדשים.

גם לדעתי יצא זול יותר מדיסקים מכאניים
וגם ג´וסי 5 נחשבים ברקסים מעולים


חזרה לפורום