טקסט הודעת פורום
3/7/2008 10:55:00 PM
שלמה גרטמן
גש לקובי היבואן
נושא:
גש לקובי היבואן
תאריך:
3/7/2008 10:55:00 PM
מחבר/ת:
שלמה גרטמן
יעשה לך טיפול ובלידיניג וצא עם ברקסים כמו חדשים.
גם לדעתי יצא זול יותר מדיסקים מכאניים
וגם ג´וסי 5 נחשבים ברקסים מעולים
חזרה לפורום