טקסט הודעת פורום
| 3/9/2008 11:22:00 PM |
|
נושא: כמה פרטים יעזרו תאריך: 3/9/2008 11:22:00 PM
מחבר/ת: אריאל הרים
מה מידת האופנים? מה אורך הסטם? מה הגובה שלך?
יכול להיות שאחרי הרבה זמן של רכיבה אתה מרגיש נימול קל בידים וזה נפוץ בקרב הרוכבים, יש פתרון של גריפים אורגונומים או קרניים לשינוי זווית המפרק...
|
חזרה לפורום |
|
|