הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/10/2008 12:12:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שרון פסטרנק עם תוכן  תשובה
נושא: תשובה תאריך: 3/10/2008 12:12:00 AM
מחבר/ת: שרון פסטרנק

אופניים לארג´ (19)
סטם 12
גובה 180 וקצת
הרכיבה היא לא ארוכה - כביש 15-20 דקות.
זה בפרוש לא נימול, זה לחץ של השענות יתר קדימה.
גריפים יכול להיות אחלה אבל נראה לי שזה אמור להיות בשלב מתקדם יותר ולא כאשר אתה חדש בתחום וזאת הרכיבה הראשונה או השנייה שלך ולא יותר מחצי שעה לרכיבה.


חזרה לפורום