הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/10/2008 8:25:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  איתן ברמן עם תוכן  המפגש הוא לבעלי אופניים מתוצרת יטי
נושא: המפגש הוא לבעלי אופניים מתוצרת יטי תאריך: 3/10/2008 8:25:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן

מי שיש לו אופניים אחרים, לא מוזמן. :cool:
"בעלי טרק" הם רק חלק מהאחרים. :((
באותה מידה הוא גם פוחד שבעלי באנשי ישמעו על הארוע - מה גם שהכוחות המאגיים של באנשי הגדולה חזקים בהרבה משל היטי. :dead:
ממילא שבט היטי קטן מאוד, ואנחנו לא פוחדים מהם ומהרגליים הגדולות שלהם. :night:
שיתכנסו להם וילחששו בלחשיהם. :eek:
אנחנו יודעים למי השלטון!!! :giveFinger:


אם זה ממש מטריד אותך, נוכל לבקש ממנו לשנות את הניסוח כדלקמן:

###############################################
חברים השבט יאמר את דברו בשישי הבא !
האירוע סודי ולא ניתן לתת פרטים נוספים ברשת (מחשש שמידע חיוני יזלוג לרוכבי באנשי)
לא נורא- מי שצריך לדעת יודע !
כל השאר- אל תתבעסו, עכשיו בדיוק עונת הארטישוק.
צרו קשר והרשמו מראש בונטיל- צריך להתארגן בהתאם (סקס,סמים ורוקאנדרול אתם יודעים).
התייצבות חובה- שישי הבא בעין שוקק.
אורן- צ´יפ יטי ישראל
###############################################

:giveFinger:


חזרה לפורום