נושא: המפגש הוא לבעלי אופניים מתוצרת יטי תאריך: 3/10/2008 8:25:00 AM
מחבר/ת: איתן ברמן
מי שיש לו אופניים אחרים, לא מוזמן. :cool: "בעלי טרק" הם רק חלק מהאחרים. :(( באותה מידה הוא גם פוחד שבעלי באנשי ישמעו על הארוע - מה גם שהכוחות המאגיים של באנשי הגדולה חזקים בהרבה משל היטי. :dead: ממילא שבט היטי קטן מאוד, ואנחנו לא פוחדים מהם ומהרגליים הגדולות שלהם. :night: שיתכנסו להם וילחששו בלחשיהם. :eek: אנחנו יודעים למי השלטון!!! :giveFinger:
אם זה ממש מטריד אותך, נוכל לבקש ממנו לשנות את הניסוח כדלקמן:
############################################### חברים השבט יאמר את דברו בשישי הבא ! האירוע סודי ולא ניתן לתת פרטים נוספים ברשת (מחשש שמידע חיוני יזלוג לרוכבי באנשי) לא נורא- מי שצריך לדעת יודע ! כל השאר- אל תתבעסו, עכשיו בדיוק עונת הארטישוק. צרו קשר והרשמו מראש בונטיל- צריך להתארגן בהתאם (סקס,סמים ורוקאנדרול אתם יודעים). התייצבות חובה- שישי הבא בעין שוקק. אורן- צ´יפ יטי ישראל ###############################################
:giveFinger:
|