הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/10/2008 9:42:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  J G עם תוכן  הייתי חייב! המלצה חמה על מכונופן מעולה אדיב ולא יק
נושא: הייתי חייב! המלצה חמה על מכונופן מעולה אדיב ולא יק תאריך: 3/10/2008 9:42:00 PM
מחבר/ת: J G

בחולון בכיכר ויצמן ישנה חנות אופניים עים כל הציוד לרוכבים כולל מבחר סוגיי אופניים,אבל לא על זה רציתי להמליץ אלה על בעל החנות בחור בשם גידי מעולה אבל פשוט מעולה בכל מה שקשור ודורש תיקון או החזקת האופניים ולמה כל ההקדמה, לא מזמן ניתקלתי בבעיה מסוימת באופניים ולאחר מספר ביקורים בחנויות מסוימות לתיקון אופניים עיצות ומחירים מפה עד לא יודע לאן,חבר המליץ לי על גידי המכונופן ניגשתי וראו זה פלא כיוון קל של המעביר האחורי וידית המעביר והבעיה נפתרה כאשר שאלתי למחיר אומר לי הבחור, שעל השולחן ישנה קופת תרומות וכל מה שאני שם מבורך מה אגיד לכם, כן יירבו כמותו מקצוען בכל נושא האופניים לכן מס הטלפון שלו אצלי קבוע0544525459 לפי מה שהבנתי ממנו החנות פתוחה כל יום עד 18.00


חזרה לפורום