טקסט הודעת פורום
3/11/2008 11:23:00 AM
איתן ברמן
אופני XC זנב קשיח
נושא:
אופני XC זנב קשיח
תאריך:
3/11/2008 11:23:00 AM
מחבר/ת:
איתן ברמן
מפרט לא רע - אם כי מעט גבוה מדי, לטעמי, לאופני כניסה - והמחיר בהתאם.
חזרה לפורום