הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/11/2008 11:29:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  כפיר סימן טוב עם תוכן  זה לא לכניסה
נושא: זה לא לכניסה  תאריך: 3/11/2008 11:29:00 AM
מחבר/ת: כפיר סימן טוב

רציתי לשדרג קצת אחרי ניסיון אם ארד רוק ספישליזד הKONA הם פול דיאור וברקסים הידראולים של הייז במחיר של 1700 יד שניה שנת 2007 במצב מצוין מה אתה אומר נראה שווה?


חזרה לפורום