נושא: שאלה בקשר לברקסים היראולים avid jucy3 תאריך: 3/11/2008 1:31:00 PM
מחבר/ת: RONEN XXX
הברקסים חדשים ומורכבים על אופני זנב קשיח חדשים שהורכבו ע"י מכונאי מיקצועי .. הברקס הקידמי עושה רעשים כאשר מידי פעם הרעשים בילתי ניסבלים (נישמע כמו ציפצוף חד) ומידי פעם בסיבובים ובירידות טכניות נישמע כאילו הדיסק נוגע ברפידות ללא לחיצה מצידי על הידית.. רציתי לדעת אם תופעה זו היא שכיחה ואופיינית לכל ברקס הידראולי .. או שמה הברקס הגיע אלי עם בלאי .. ועלי להחליף אותו במיסגרת האחריות.
תורה מראש לכל העוזרים.
|