הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/11/2008 1:43:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עופר קומפורט עם תוכן  תשובה
נושא: תשובה תאריך: 3/11/2008 1:43:00 PM
מחבר/ת: עופר קומפורט

בלמים חורקים ב99% מהמקרים בגלל רפידות.
ככל שהרפידה "קשה" יותר היא תגרום חריקות במיוחד כאשר תבוא במגע עם מים.לדעתי, אם הדבר כה מפריע, השתמש ברפידות אורגניות כדוגמת החליפיות הנמכרות באתר (קח בחשבון שהבלאי שלהן מעט גבוה יותר)

לגבי הרעש התמידי ללא לחיצה על הידית נובע כנראה משחיקה של הרפידות בצורה לא אחידה או רוטור שהתעקם (לא בהכרח נראה לעין)

ניתן לנסות ולאזן באופן הבא (או לגשת למכנופן במידה ואינך בטוח):
שחרר את 2 הברגים המחברים את הקליפר למזלג, לחץ על ידית הבלם ואל תרפה, חזק את 2 הברגים (תוך שאתה עדיין אוחז בידית הבלם).
* ישנם ברקסים בהם ניתן ידנית לשנות את מרחק הרפידות מהרוטור.


חזרה לפורום