הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/11/2008 3:05:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עומר נחום עם תוכן  עוד משהו רונן
נושא: עוד משהו רונן תאריך: 3/11/2008 3:05:00 PM
מחבר/ת: עומר נחום

יכול להיות גם שיש חול על הדיסק וזה משמיע רעם..לי היה חול לפני איזה חודש וניקיתי קצת את הדיסק והרפידות בלי לפרק כלום ואין יותר רעשיםם

תנסה גם עם כזה שמנקה חלונות ואז תנגב זה עוזר(וינדולין)


חזרה לפורום