טקסט הודעת פורום
| 3/12/2008 1:53:00 AM |
|
נושא: נגנבו לי kona blast תאריך: 3/12/2008 1:53:00 AM
מחבר/ת: yonatan levy
נגנבו לי האופניים לפני 4 חודשיפ , מידה 20 או 21 אני יודע שאין לך אינטרס אבל אני אהיה אסיר תודה אם תוכל לתת לי עוד פרטים תודה יונתן 0504285688
|
חזרה לפורום |
|
|