הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/12/2008 1:53:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  yonatan levy עם תוכן  נגנבו לי kona blast
נושא: נגנבו לי kona blast תאריך: 3/12/2008 1:53:00 AM
מחבר/ת: yonatan levy

נגנבו לי האופניים לפני 4 חודשיפ , מידה 20 או 21
אני יודע שאין לך אינטרס אבל אני אהיה אסיר תודה אם תוכל לתת לי עוד פרטים
תודה
יונתן
0504285688


חזרה לפורום