נושא: נגנבו לי האופניים ~ מבקש עזרה במציאה תאריך: 3/12/2008 7:28:00 AM
מחבר/ת: ben g
שלום כולם , נגנבו לי האופניים מביתי בת"א :mad:
מדובר באופניים מסוג Da-Bomb Mind-Bomb צבע אדום , שמתי גם תמונה
מזלג קדמי rock shox BOXXER בולם אחורי מניטו swinger 4 way ברקסים hayes MAG חישוקים mavic 321 צמיגי מקסיס סטם טורו כידון KORE קראנק טרובטיב הילוכים סראם X-9 כיסא דא-בומב
יש רק 2 שלדות כאלו בארץ אז אם אתם חושבים שראיתם אותם בבקשה צרו איתי קשר ותקבלו פרס כספי גדול
האופניים יקרות לי מאוד :(
תודה, דור 054-6327236
|