הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/12/2008 7:28:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ben g עם תוכן  נגנבו לי האופניים ~ מבקש עזרה במציאה
נושא: נגנבו לי האופניים ~ מבקש עזרה במציאה  תאריך: 3/12/2008 7:28:00 AM
מחבר/ת: ben g

שלום כולם , נגנבו לי האופניים מביתי בת"א :mad:

מדובר באופניים מסוג Da-Bomb Mind-Bomb צבע אדום , שמתי גם תמונה

מזלג קדמי rock shox BOXXER
בולם אחורי מניטו swinger 4 way
ברקסים hayes MAG
חישוקים mavic 321
צמיגי מקסיס
סטם טורו
כידון KORE
קראנק טרובטיב
הילוכים סראם X-9
כיסא דא-בומב

יש רק 2 שלדות כאלו בארץ אז אם אתם חושבים שראיתם אותם בבקשה צרו איתי קשר ותקבלו פרס כספי גדול

האופניים יקרות לי מאוד :(

תודה, דור
054-6327236



חזרה לפורום