הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/10/2004 9:44:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  לוצ´יאן ברקוביץ עם תוכן  כן. קניתי אותם בגרמניה.
נושא: כן. קניתי אותם בגרמניה.  תאריך: 8/10/2004 9:44:00 AM
מחבר/ת: לוצ´יאן ברקוביץ

אני מוכר שלדה ובולם מאותו הדגם
(world traveller) מידה 50 ס"מ.
המידה הנוכחית היא 57 ס"מ.


חזרה לפורום