טקסט הודעת פורום
| 3/13/2008 3:07:00 PM |
|
נושא: אורך הכידון איך בוחרים ?רוכב שבילים+ תאריך: 3/13/2008 3:07:00 PM
מחבר/ת: שלומי -
אני רוכב על GIANT XO כרגע עם כידון קודם 64 CM וסטם קצר מאוד. הגובה 170CM . האם מומלץ קידון ארוך יותר ? כך המליץ לי חבר.
|
חזרה לפורום |
|
|