נושא: תנו מזל טוב התחדתי בעוד זוג!!! תאריך: 3/13/2008 10:25:00 PM
מחבר/ת: עומר נחום
זה היה מהיר מאוד מכרתי אתמול את האופניים שדרך אגב היו הכי שמורות בארץ..כן כן תתפלאו היו אצלי חצי שנה בלי שריטה וחצי!! ואתמול בלילה הגשמתי חלום וקניתי קונה סטינקי 2006 ליגה אחרת תאמינו לי!!
היה שווה מאוד ההשקעה הזאת והמעבר אבל אני נהנה וזה מה שחשוב
דרך אגב האופניים שהיו לי הם אירון הורס יאקוזה אניקי ואותם מכרתי אתמול
תמונה של היצור החדש והמדהים שלי!!
|