נושא: ירון כנס תאריך: 3/13/2008 10:27:00 PM
מחבר/ת: עומר נחום
האופניים נראות לי כאופני כניסה כבדות תכתוב לי בבקשה את המפרט ומחיר ומאיפה אתה קונה שאני אוכל להמליץ לך גם על שירות..אבל אני מניח שאם יש כאלה חדשות ואני לא חושב אז זה ממצמן
אם זה יד שניה ספר גם כמה זמן רכבו עליהם
בכללי מה תציבך ולאיזו מטרת רכיבה אתה צריך אופניים?
|