נושא: היי עומר תאריך: 3/14/2008
מחבר/ת: ירון גביש
האופנים מיד שניה לפי מה שהבחור מספר הם חדשות לגמרי ובמצב מעולה התמונה ששלחתי אלה הם האופנים השימוש שלהם הוא קרוב לשנה ועדין באחריות המחיר שהוא מבקש 1200 ש"ח והוא גם גמיש אני מעוניין להתחיל לרכב במסלולים מסודרים ולא להתפרע בשטח (מתחיל כמו שנאמר) תודה על התיחסותך
|