טקסט הודעת פורום
8/10/2004 11:02:00 AM
ענוג שילן
אבל שאלתי על הידראולי..
נושא:
אבל שאלתי על הידראולי..
תאריך:
8/10/2004 11:02:00 AM
מחבר/ת:
ענוג שילן
איזה מבין הדיסקים ההידראולים יוצא הכי משתלם?
חזרה לפורום