הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/10/2004 11:02:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ענוג שילן עם תוכן  אבל שאלתי על הידראולי..
נושא: אבל שאלתי על הידראולי.. תאריך: 8/10/2004 11:02:00 AM
מחבר/ת: ענוג שילן

איזה מבין הדיסקים ההידראולים יוצא הכי משתלם?


חזרה לפורום