טקסט הודעת פורום
| 3/15/2008 9:06:00 AM |
|
נושא: haro תאריך: 3/15/2008 9:06:00 AM
מחבר/ת: זיו קנטור
לפני כשנה שדרגתי לharo sonix,גם אני התלבטתי בינם לספיישלזר.בסוף קניתי את הארו,שהיו לי יותר נוחות.לפני לשלושה חודשים שדרגתי את הבולם הקידמי לפוקוס 120.בקיצור אופניים נהדרות
|
חזרה לפורום |
|
|