הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/15/2008 9:06:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  זיו קנטור עם תוכן  haro
נושא: haro תאריך: 3/15/2008 9:06:00 AM
מחבר/ת: זיו קנטור

לפני כשנה שדרגתי לharo sonix,גם אני התלבטתי בינם לספיישלזר.בסוף קניתי את הארו,שהיו לי יותר נוחות.לפני לשלושה חודשים שדרגתי את הבולם הקידמי לפוקוס 120.בקיצור אופניים נהדרות


חזרה לפורום