הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/15/2008 6:05:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יוס י עם תוכן  עזוב ת´ברקסים - אתה חורש את הסינגל.... ;)
נושא: עזוב ת´ברקסים - אתה חורש את הסינגל.... ;)  תאריך: 3/15/2008 6:05:00 PM
מחבר/ת: יוס י

וברצינות, בני כמה הג´וסי שלך? למיטב ידיעתי, ברפידות מ 2007 ומעלה כבר אין רעש (או לפחות ככה זה אצלי)
גם אורגניות עובדות



חזרה לפורום