טקסט הודעת פורום
| 3/15/2008 6:05:00 PM |
|
נושא: עזוב ת´ברקסים - אתה חורש את הסינגל.... ;) תאריך: 3/15/2008 6:05:00 PM
מחבר/ת: יוס י
וברצינות, בני כמה הג´וסי שלך? למיטב ידיעתי, ברפידות מ 2007 ומעלה כבר אין רעש (או לפחות ככה זה אצלי) גם אורגניות עובדות
|
חזרה לפורום |
|
|