טקסט הודעת פורום
3/16/2008 11:55:00 AM
כפיר סימן טוב
שאלה?
נושא:
שאלה?
תאריך:
3/16/2008 11:55:00 AM
מחבר/ת:
כפיר סימן טוב
למה מיתכוונים שאומרים רייז נמוך או גבוה בכידון?
חזרה לפורום