נושא: מישהו יארח אותי באיזור כפר תבור? תאריך: 3/16/2008 12:43:00 PM
מחבר/ת: נועם
שלום כולם! שמי נועם נאמן בן 20 ואתלט במקוצע(מרחקים בינוניים) אני כרגע פצוע ורוכב את ההחלמה, אני עושה את שביל ישראל בקטעים של 2-4 ימים כל פעם, וכרגע אחרי שלושה ימים שבוע שעבר(מדהימים) אני בכנרת. עד כה רכבתי עם תיק 15קג~ עם אוהל ושק"ש. בשביל הקטע הבא אני מחפש מקום לישון באיזור כפר תבור בין שלישי לרביעי הקרוב.
מישהו בטובו לארח אותי ללילה זה?
|