נושא: יש פה רוכבים מאיזור אילת ? תאריך: 3/16/2008 4:46:00 PM
מחבר/ת: ben g
שלום כולם , נגנבו לי האופניים מביתי בת"א לפני שבועיים , אך הם נראו אתמול באילת :((
אז אם אתה רוכבים באיזור אילת אנא פקחו עיניים
מדובר באופניים מסוג Da-Bomb Mind-Bomb צבע אדום
מזלג קדמי rock shox BOXXER בולם אחורי מניטו swinger 4 way ברקסים hayes MAG חישוקים mavic 321 צמיגי מקסיס סטם טורו כידון KORE קראנק טרובטיב הילוכים סראם X-9 כיסא דא-בומב
יש רק 2 שלדות כאלו בארץ אז אם אתם חושבים שראיתם אותם בבקשה צרו איתי קשר ותקבלו פרס כספי גדול
האופניים יקרות לי מאוד
תודה, דור 054-6327236 ,
|