הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/16/2008 11:17:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אריאל הרים עם תוכן  ציר מרכזי חלול
נושא: ציר מרכזי חלול תאריך: 3/16/2008 11:17:00 PM
מחבר/ת: אריאל הרים

בזמן האחרון התחלתי לראות אופנים עם צירים חלולים, לי יש ציר וקראנק XT.
יש לי מספר שאלות על העניין:
1. האם ציר חלול באותה הרמה יותר קל(ביחד עם קראנק) ?
2. האם אפשר להחליף רק לאגרים במקום ציר, פשוט הבנתי שהזרועות של הקראנק מהודקות על לאגרים ?
3. מתאים גם לשילדת קארבון ?

תודה מראש



חזרה לפורום