נושא: ציר מרכזי חלול תאריך: 3/16/2008 11:17:00 PM
מחבר/ת: אריאל הרים
בזמן האחרון התחלתי לראות אופנים עם צירים חלולים, לי יש ציר וקראנק XT. יש לי מספר שאלות על העניין: 1. האם ציר חלול באותה הרמה יותר קל(ביחד עם קראנק) ? 2. האם אפשר להחליף רק לאגרים במקום ציר, פשוט הבנתי שהזרועות של הקראנק מהודקות על לאגרים ? 3. מתאים גם לשילדת קארבון ?
תודה מראש
|