טקסט הודעת פורום
3/17/2008 7:11:00 AM
ben g
תודה, אבל....
נושא:
תודה, אבל....
תאריך:
3/17/2008 7:11:00 AM
מחבר/ת:
ben g
זה לא ממש אפשרי , אני עובד סופי שבוע ...
(כמובן שאם מישהו ימצא אותם אז אני יטוס לשם)
חזרה לפורום