הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

3/17/2008 7:11:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ben g עם תוכן  תודה, אבל....
נושא: תודה, אבל.... תאריך: 3/17/2008 7:11:00 AM
מחבר/ת: ben g

זה לא ממש אפשרי , אני עובד סופי שבוע ...
(כמובן שאם מישהו ימצא אותם אז אני יטוס לשם)



חזרה לפורום